Pageviewers

Monday, October 28, 2013

#projekdanazerotopro: Barang untuk dijual

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bagi menampung yuran kelas outdoor yang saya cadang untuk ikut serta ini, saya akan menjual beberapa barang milik saya pada harga yang amat berpatutan. Selain itu, anda juga boleh menyokong niat saya ini seandainya anda mahu memberikan barang milik anda untuk saya jualkan bagi menambah lagi kutipan #projekdanazerotopro.

Kos yuran : RM2320
Beberapa alatan tambahan yang diperlukan : RM700
Perbelanjaan lain: RM300

Jumlah keseluruhan: RM3320

Berikut merupakan antara barangan yang saya ingin jualkan bagi menampung yuran kelas fotografi saya. Barang barang ini akan ditambah dalam setiap update yang baru. Harga memang boleh nego tapi harap dapat memahami hasrat projek saya ini.

1) Golf Beg Taylormade (Baru - RM550)
Condition beg ini adalah sama seperti dalam gambar. Ia tidak pernah digunakan sejak beli. Beg ini dibeli dari pro-shop Tropicana Golf Club. Harga asal ialah RM650. Condition tip top.




2) Travelling Golf Bag (Baru - RM200)

Bag ni dapat masa member menang game di exhibition Maybank Malaysian Open 2012. Dia dah ada banyak travelling bag. So dia bagi je sebab takde transport nak bawak balik. Bag ni pun tak dipakai sebab memang tak pernah travel. Tersimpan rapi dalam stor siap plastiknya sekali.



3) Kasut Golf Footjoy (Terpakai - RM100)

Kasut golf pertama yang saya beli dulu brand Footjoy. Sedap dipakai. Then simpan lebih setahun sebab tak main golf. Kembali bermain golf lepas beli kasut Nike Golf baru. So kasut ni disimpan dalam stor juga. Free shoe-bag brand Reebok. Muat untuk simpan kasut ni.




4) TV Sony Bravia 32 inci (Terpakai - RM500)

Ini tv yang saya beli dulu beberapa tahun lepas pindah rumah. Happy masa tu sebab tv ni besar dari yang sebelumnya. Condition masih sama, tiada kerosakan, remote control masih ada. Kotak saja yang tiada.




5) Kasut Bata Style Baru (Terpakai - RM100)

Seriously nak beritahu, saya beli kasut ni sebab nak pakai ke pejabat pada hari Jumaat sahaja. Lepas beli dan pakai kali pertama ke pejabat, bos tegur dan kata tak sesuai untuk ke pejabat sebab Nampak tak korporat. Beli dengan harga RM120. Pakai sekali tu saja dan terus simpan. Baik saya jualkan sekali.




6) Back Massager (Terpakai - RM800)

Back Massager brand Ogawa ni berharga RM1399. Teringat lagi penjual tu beritahu harganya. Pada mulanya ingat nak letak pada seat kereta sebab pergi balik kerja selalu traffic jam. Tapi tak muat untuk seat kereta saya. Lepas tu hanya pakai kat dalam rumah sambil tengok tv. Masalah storage yang menyebabkan saya nak jual. Condition sangat elok. Siap dengan remote control.



Banyak lagi barang lain yang akan di upload di sini. Tunggu ya. Harap ada yang berminat dan meyokong usaha saya ini.

Terima kasih.

1 comment: